Και νέα δικογραφία εις βάρος ενός 59χρονου ημεδαπού, υπότροπου σε υποθέσεις κλοπών, διαρρήξεων και ναρκωτικών σχημάτισαν χθες οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου και υπέβαλαν στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου για τα περαιτέρω.
Την 13η Ιουνίου 2020 καταγγέλθηκε από τον υπεύθυνο εστιατορίου στην οδό Καναδά ότι την ίδια ημέρα και ώρα 03.09, άγνωστος δράστης αφού παραβίασε την κλειδαριά της κεντρικής πόρτας με αιχμηρό αντικείμενο, εισήλθε εντός και αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 200€ περίπου σε κέρματα και στην συνέχεια αποχώρησε.
Οι κινήσεις του δράστη καταγράφηκαν από το κλειστό κύκλωμα καταγραφής.
Στο πλαίσιο προανάκρισης, από αξιοποίηση πληροφοριών σε συνδυασμό με την ανάλυση του προαναφερόμενου υλικού εξακριβώθηκε ως δράστης ο 59χρονος γνωστός για παρόμοιες περιπτώσεις κλοπών.
Ο δράστης, αναζητήθηκε και την 15η Ιουνίου 2020 το πρωί εντοπίστηκε στην περιοχή πέριξ του ΟΚΑΝΑ Ρόδου, όπου είχε μεταβεί με αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του. Σε σωματική έρευνα βρέθηκαν στην κατοχή του δύο αυτοσχέδιες συσκευασίες με ηρωίνη μικτού βάρους 0,84 γραμμαρίων και συνελήφθη.
Από την περαιτέρω έρευνα προέκυψε ότι με το αυτοκίνητό του μετέβαινε σε διάφορα μέρη της πόλεως της Ρόδου και διέπραττε κλοπές σε επιχειρήσεις.
Πιο συγκεκριμένα αφού διακριβώθηκε οτι ήταν ο δράστης της διάρρηξης του προαναφερόμενου ξενοδοχείου προέκυψε ότι την 13η Ιουνίου 2020 και περί ώρα 01:40 μετέβη σε καφετερία στην οδό Δαμασκηνού και επιχείρησε με αιχμηρό αντικείμενο να την διαρρήξει.
Περί ώραν 00:26 της ίδιας ημέρας μετέβη στο 3° χλμ. Ε.Ο. Ρόδου Λίνδου, στην εταιρεία «ΔΟΜΗΣΗ ΡΟΔΟΥ», κι αφού κατέστρεψε τον μηχανισμό σε δύο γυάλινες ηλεκτρικές πόρτες δίφυλλες εισήλθε εντός, έψαξε τους χώρους και αποχώρησε δίχως να αφαιρέσει κάποιο αντικείμενο.
Η ζημία που προξένησε στην εταιρεία ανέρχεται στο χρηματικό ποσό των 4000 ευρώ.
Την ίδια ημέρα μετέβη σε εστιατόριο στην οδό Δαμασκηνού παραβίασε την κλειδαριά της κεντρικής πόρτας, εισήλθε εντός και αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 100 ευρώ σε κέρματα.
Την προηγούμενη ημέρα μετέβη σε κομμωτήριο στην οδό Στέλιου Κωτιάδη και επιχείρησε να το διαρρήξει προκαλώντας φθορές στην κλειδαριά και σπάζοντας την εξωτερική γυάλινη τζαμαρία.
Την 8η Ιουνίου 2020 και περί ώρα 23:30 μετέβη στο 3° χλμ. Ε.Ο. Ρόδου Καλλιθέας, σε καφετερία παραβίασε την εξωτερική γυάλινη πόρτα και αφαίρεσε από το συρτάρι της ταμειακής μηχανής το χρηματικό ποσό των 234,5 ευρώ σε κέρματα και χαρτονομίσματα.
Το αυτοκίνητό του κατασχέθηκε ως μέσο τέλεσης κλοπών ενώ βρέθηκε και κατασχέθηκε η άδεια κυκλοφορίας και το κλειδί αυτού.
Απολογούμενος ο δράστης αποδέχτηκε στο σύνολό τους τις σε βάρος του αποδιδόμενες κατηγορίες.
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Στη σύλληψη ενός 46χρονου προχώρησαν τα ξημερώματα της Κυριακής (07.06.2020) στελέχη του Γραφείου Ασφαλείας – Δίωξης Ναρκωτικών της Λιμενικής Αρχής Μύρινας.
Συγκεκριμένα, κατά τη διενέργεια ελέγχου, κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών, στο λιμάνι του Αγίου Νικολάου Μύρινας, στη Λήμνο, ο εντοπίστηκε στις αποσκευές του 46χρονου μία νάιλον συσκευασία που περιείχε ηρωίνη σε μορφή βράχων μεικτού βάρους 26,53gr, καθώς επίσης δύο δισκία δραστικής ουσίας βουπρενορφίνης ουσίας των 8mg, χωρίς την προβλεπόμενη από το νόμο ιατρική συνταγή.
Κατά τον έλεγχο, ο 46χρονος αποπειράθηκε να διαφύγει, αλλά ακινητοποιήθηκε από στελέχη του Λιμενικού.
Από το Λιμεναρχείο Μύρινας που διενεργεί την προανάκριση, κατασχέθηκαν οι παραπάνω ποσότητες ναρκωτικών ουσιών, ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο και ένα κινητό τηλέφωνο.
https://www.newsit.gr/egklhma/limnos-ekryve-stis-aposkeyes-tou-iroini-alla-ton-perimenan-sto-limani/3045252/
Συνελήφθησαν στην Κω την 4η Ιουνίου 2020 το μεσημέρι, από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ., ένας 40χρονος ημεδαπός στην κατοχή του οποίου βρέθηκε και κατασχέθηκε «φιξάκι» ηρωίνης, την 5 Ιουνίου 2020 το πρωί, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Κω, ένας 23χρονος ημεδαπός γιατί έπειτα από έρευνα που έγινε στην κατοικία του βρέθηκε και κατασχέθηκε ακατέργαστη κάνναβη βάρους 4 γρ..
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Την απαλλαγή και των 11 κατηγορουμένων (10 Σύροι κι ένας Ινδός) στην πολύκροτη υπόθεση του πλοίου “ΝΟΚΑ”, με το φορτίο έξι τόνων χασίς και 3.127.000 χαπιών captagon που είχαν εντοπιστεί, τον Δεκέμβριο του 2018, σε κοντέινερ αποφάσισε χθες το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ανατολικής Κρήτης.
Ως συνήγορος υπεράσπισης του καπετάνιου παρέστη ο Ροδίτης δικηγόρος κ. Στέλιος Αλεξανδρής.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι “11” ήταν πλήρωμα του “ΝΟΚΑ” συριακής σημαίας, μήκους 74 μέτρων και πλάτους 14 μέτρων, το οποίο απέπλευσε από τη Λαττάκεια της Συρίας και το οποίο φέρεται να είχε προορισμό τη Βεγγάζη της Λιβύης.
Το πλοίο εντοπίστηκε από το Λιμενικό στις 5 Δεκεμβρίου του 2018 στ’ ανοικτά των νότιων ακτών της Κρήτης και ομάδα της ΜΥΑ έκανε “ρεσάλτο” σ’ αυτό. Όπως διαπιστώθηκε, στο πλοίο υπήρχαν 18 κοντέινερ. Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν, ωστόσο, αποφασίστηκε το πλοίο να μεταφερθεί στον Αθερινόλακκο της Σητείας. Στις 8 Δεκεμβρίου το “ΝΟΚΑ” κατέπλευσε στο λιμάνι του Ηρακλείου, προκειμένου να υποβληθεί σε εξονυχιστικό έλεγχο από τις Αρχές.
Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι οκτώ από τα 18 κοντέινερ που βρίσκονταν στο πλοίο είχαν κρύπτες με διπλό πάτο, μέσα στις οποίες βρίσκονταν τα ναρκωτικά. Σημειώνεται ότι οι συσκευασίες όπου βρίσκονταν τα ναρκωτικά είχαν καλυφθεί με καφέ, μπαχαρικά και πριονίδι. Δύο μάλιστα από τα κοντέινερ είχαν καθαριστικά-απορρυπαντικά είδη με έντονη οσμή, προκειμένου οι Αρχές να μην μπορέσουν να εντοπίσουν τα ναρκωτικά.
Οι Αρχές διαπίστωσαν ότι στο δάπεδο των αμπαριών του πλοίου υπήρχαν ανθρωποθυρίδες που είχαν πρόσφατα καλυφθεί με τσιμέντο. Επίσης διαπιστώθηκε πως τα 8 μεγάλα κοντέινερ που μεταφέρονταν στο “ΝΟΚΑ” διέθεταν διαφορετικό πάτο από τα υπόλοιπα κοντέινερ. Δεν άργησε να διαπιστωθεί ότι οι πάτοι τους ήταν διπλοί.
Κατασχέθηκαν 9.618 νάιλον συσκευασίες που περιείχαν κατεργασμένη κάνναβη (“σοκολάτα”), συνολικού μικτού βάρους 6 τόνων και 51 κιλών. Επίσης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, ακόμη, 2.071 νάιλον συσκευασίες με δισκία captagon (το επονομαζόμενο και ως “ναρκωτικό των τζιχαντιστών”) συνολικού μικτού βάρους 539 κιλών. Πρόκειται για περίπου 3.127.360 ναρκωτικά χάπια!
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Ο δράστης παραπέμφθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Κω
«Καραούλι» έξω από μια εταιρεία ταχυμεταφορών στην Κω είχαν στήσει οι αστυνομικοί της Ασφαλείας, περιμένοντας να δουν ποιος θα πήγαινε να παραλάβει ένα ύποπτο δέμα που είχε μυρίσει ο σκύλος ανιχνευτής και είχε αντιδράσει θετικά, δείχνοντας ότι περιείχε ναρκωτικά.
Όταν εμφανίστηκε ένας 36χρονος Έλληνας ο οποίος το παρέλαβε, τον ακινητοποίησαν, το άνοιξαν και βρήκαν στο εσωτερικό του προσεκτικά συσκευασμένη μια ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης βάρους ενός κιλού και 155 γραμμαρίων. Επιπλέον, στην κατοχή του δράστη και σε έρευνα που ακολούθησε στην κατοικία του βρέθηκαν ένα «φιξάκι» ηρωίνης και 2,17 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης.
Όλα τα πειστήρια κατασχέθηκαν και ο 36χρονος παραπέμφθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Κω κατηγορούμενος για διακίνηση ναρκωτικών, ενώ για την υπόθεση ενημερώθηκε η Δίωξη Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής που ανέλαβε να εντοπίσει στην Αθήνα τον αποστολέα του ναρκοδέματος.