Τρεις άνδρες Αλβανικής καταγωγής και μία γυναίκα, συμπατριώτισσά τους, δικάστηκαν χθες από το Τριμελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου, κατηγορούμενοι για «επιχείρηση» πώλησης ναρκωτικών ουσιών και συγκεκριμένα κοκαΐνης, που φέρονταν να είχαν στήσει στην Κω.
Η υπόθεση είχε εξιχνιαστεί στις αρχές Δεκεμβρίου 2020 από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Κω, οι οποίοι ωστόσο φέρονταν να την διερευνούσαν από τα τέλη Οκτωβρίου 2020.
Τέσσερις συλλήψεις έγιναν για την υπόθεση αυτή και επρόκειτο για έναν 35χρονο, έναν 27χρονο και έναν 36χρονο καθώς και την 34χρονη Αλβανίδα συμπατριώτισσά τους.
Αν και εξ αρχής οι εμπλεκόμενοι αρνούνταν τα όσα τους καταλογίζονται, σε βάρος τους ασκήθηκαν βαρύτατες ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τα αδικήματα της συγκρότησης, ένταξης και διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης που επιδιώκει την τέλεση περισσότερων κακουργημάτων που προβλέπονται από τη νομοθεσία περί ναρκωτικών και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών με τις ειδικότερες μορφές της αγοράς, κατοχής και μεταφοράς αυτών, κατ’ εξακολούθηση τελεσθείσα στο πλαίσιο εγκληματικής οργάνωσης.
Οι τέσσερις εμπλεκόμενοι για αυτές τις κατηγορίες, κάθισαν στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου όπου το δικαστήριο κάνοντας δεκτούς τους αυτοτελείς ισχυρισμούς των συνηγόρων υπεράσπισης κ.κ. Παναγιώτη Αβρίθη και Νίκου Αλετρά τους έκρινε αθώους για την εγκληματική οργάνωση.
Με την ίδια απόφασή του το δικαστήριο έκρινε αθώους τον 36χρονο Αλβανό και την 34χρονη συμπατριώτισσά του, ενώ σε ό,τι αφορά τους άλλους δύο τους έκρινε ένοχους για τη διακίνηση των ναρκωτικών ως τοξικομανείς αναγνωρίζοντάς τους το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου. Το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης 3 ετών στον 35χρονο Αλβανό και ποινή φυλάκισης 2 ετών στον 27χρονο συγκατηγορούμενό του, με τριετή αναστολή και τις εφέσεις να έχουν αναστέλλουσα δύναμη και για τους δύο.
Ενώπιον του δικαστηρίου τόσο οι εμπλεκόμενοι όσο και οι συνήγοροί τους επεσήμαναν μεταξύ άλλων ότι ουδέποτε υπήρξε εγκληματική οργάνωση αλλά και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών και ότι το μόνο που έκαναν ήταν μερικές φορές να «κερνούν» ουσίες ως ένας στον άλλο καθώς είναι τοξικομανείς (διάθεση μεταξύ χρηστών).
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με όσα είχαν ανακοινωθεί από την αστυνομία και την έρευνα που διεξήγαγε για περισσότερο από έναν μήνα, προέκυψε ότι οι συλληφθέντες φέρονταν να είχαν συγκροτήσει δομημένη εγκληματική οργάνωση με διακριτούς ρόλους και σκοπό την προμήθεια, μεταφορά, διακίνηση και περαιτέρω διάθεση ποσοτήτων κοκαΐνης σε ένα ευρύ «πελατολόγιο», αποκομίζοντας σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες και όπως αναφέρεται και στη δικογραφία που είχε σχηματιστεί για την υπόθεση, αρχηγικό ρόλο στην οργάνωση φέρονταν να είχε ο 35χρονος Αλβανός ο οποίος είναι γνωστός στις διωκτικές αρχές της περιοχής μας καθώς είχε απασχολήσει και άλλες φορές για παρόμοια αδικήματα τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια.
Σε ό,τι αφορά τον 27χρονο συγκατηγορούμενό του φέρονταν να ήταν το άτομο που είχε εντολή να προμηθεύεται, να παραλαμβάνει, να μεταφέρει και να αποθηκεύει τα ναρκωτικά τα οποία πιθανολογείται ότι προέρχονταν από την Αθήνα.
Στη συνέχεια ο 36χρονος με την 34χρονη φέρονταν να ήταν αυτοί που τα «έσπρωχναν» στην αγορά.
Όλα αυτά μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου 2020 το πρωί, οπότε και οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Κω, με τη συνδρομή ειδικά εκπαιδευμένου αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών και της Ο.Π.Κ.Ε. Κρήτης, πραγματοποίησαν συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση σε αποθηκευτικούς χώρους και κατοικίες των εμπλεκομένων, όπου εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν οι τέσσερις αλλοδαποί.
Συγκεκριμένα, κατά την αστυνομική επιχείρηση βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
• Κοκαΐνη βάρους 86 γραμμαρίων, τοποθετημένη σε τέσσερις συσκευασίες
• 54 ναρκωτικά δισκία
• Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και δίκυκλο μοτοποδήλατο, ως μέσα μεταφοράς των ναρκωτικών
• 9 κινητά τηλέφωνα και πλήθος καρτών “sim”
• Το χρηματικό ποσό των 16.570 ευρώ, ως προερχόμενο από διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα της συγκρότησης-διεύθυνσης-συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση και της προμήθειας-κατοχής-μεταφοράς-αποθήκευσης-διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, με την οποία και οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κω όπου και τους ασκήθηκαν ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος.
Συνοδευόμενοι από τους συνηγόρους τους κ.κ. Παναγιώτη Αβρίθη και Κώστα Ασλάνη, οι τέσσερις συλληφθέντες προσήχθησαν διαδοχικά ενώπιον του ανακριτή Κω, όπου και απολογήθηκαν αρνούμενοι τις κατηγορίες όπως αυτές τους αποδίδονται.
Σύμφωνα με πληροφορίες, και οι τέσσερις εμπλεκόμενοι είχαν επισημάνει μεταξύ άλλων στις απολογίες τους, ότι σε καμία περίπτωση δεν είχαν συστήσει εγκληματική οργάνωση όπως κατηγορούνται και μόνο ο 35χρονος Αλβανός που φέρεται και ως ο «αρχηγός» της οργάνωσης σύμφωνα με την αστυνομία, αποδέχτηκε την κατηγορία της κατοχής των ουσιών που βρέθηκαν κατά τη σύλληψή του.
Ωστόσο τόσο ο 35χρονος όσο και οι συγκατηγορούμενοί του ισχυρίστηκαν ότι είναι τοξικομανείς και ότι οι όποιες ουσίες δόθηκαν μεταξύ τους (διάθεση μεταξύ χρηστών) αποκλειστικά και μόνο για προσωπική τους χρήση.
Μετά την ολοκλήρωση των απολογιών, με σύμφωνη γνώμη και του αρμόδιου εισαγγελέα, ο 35χρονος Αλβανός αλλά και ο 27χρονος συμπατριώτης του κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι και οδηγήθηκαν στη φυλακή.
Σε ό,τι αφορά τον 36χρονο συγκατηγορούμενό τους αφέθηκε ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισής του μία φορά τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του, ενώ ελεύθερη χωρίς όρους αφέθηκε και η 34χρονη Αλβανίδα.
Όπλα και ναρκωτικά βρέθηκαν στο σπίτι του 30χρονου Αλβανού, ο οποίος πυροβολούσε άσκοπα από το μπαλκόνι το σπιτιού του στην πλατεία Αμερικής.
Ο 30χρονος συνελήφθη το μεσημέρι, ενώ στο σπίτι του έγινε έρευνα.
Συγκεκριμένα, μετά από έρευνα της αστυνομίας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο πιστόλια, με δύο γεμιστήρες και 71 φυσίγγια, μία ζυγαριά ακριβείας και δύο συσκευασίες με κοκαΐνη συνολικού βάρους 117,7 γραμμαρίων.
0 30χρονος κρατείται και ανακρίνεται στην Ασφάλεια Αττικής.
https://www.iefimerida.gr/ellada/pistolia-sfaires-narkotika-spiti-30hronoy-plateia-amerikis
«Επιχείρηση» πώλησης ναρκωτικών ουσιών και συγκεκριμένα κοκαΐνης, κατηγορούνται ότι είχαν στήσει στην Κω, τρεις άνδρες αλλοδαποί Αλβανικής καταγωγής και μία συμπατριώτισσά τους, υπόθεση για την οποία και πρόκειται να δικαστούν, την επόμενη εβδομάδα, από το Τριμελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου.
Πρόκειται για έναν 35χρονο, έναν 27χρονο και έναν 36χρονο καθώς και την 34χρονη Αλβανίδα συμπατριώτισσά τους, οι οποίοι συνελήφθησαν πριν από δύο χρόνια και παρά το ότι οι ίδιοι αρνούνται τα όσα τους καταλογίζονται, παραπέμφθηκαν στη δικαιοσύνη.
Συγκεκριμένα οι τέσσερις αλλοδαποί θα δικαστούν στις 12 Ιανουαρίου για τα αδικήματα της συγκρότησης, ένταξης, και διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης που επιδιώκει την τέλεση περισσότερων κακουργημάτων που προβλέπονται από τη νομοθεσία περί ναρκωτικών και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών με τις ειδικότερες μορφές της αγοράς, κατοχής και μεταφοράς αυτών, κατ’ εξακολούθηση τελεσθείσα στο πλαίσιο εγκληματικής οργάνωσης.
Την υπόθεση ερευνούσαν από τα τέλη Οκτωβρίου 2020 αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Κω και εκτός από τους τέσσερις αλλοδαπούς που συνελήφθησαν, φέρονται να εμπλέκονται και άλλα τουλάχιστον είκοσι άτομα – χρήστες ουσιών- τα οποία προμηθεύτηκαν ναρκωτικά από τους κατηγορουμένους.
Ειδικότερα σύμφωνα με όσα είχε ανακοινώσει η αστυνομία, στο πλαίσιο επιμελούς αστυνομικής έρευνας, μεθοδικής συγκέντρωσης προανακριτικού υλικού και ενδελεχούς αξιολόγησης στοιχείων, η οποία διήρκεσε πάνω από ένα μήνα:
• διαπιστώθηκε η δομή και η σύνθεση της εγκληματικής οργάνωσης,
• διευκρινίστηκε ο ρόλος και η ιεραρχική σχέση των μελών,
• διακριβώθηκαν οι μεταξύ τους συνεργασίες και διασυνδέσεις,
• ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία τους (profile)
• εξακριβώθηκε ο τρόπος – μεθοδολογία δράσης τους (modus operandi),
• χαρτογραφήθηκε το εύρος της εγκληματικής τους δραστηριότητας.
Επίσης από την ίδια έρευνα της αστυνομίας, προέκυψε ότι οι συλληφθέντες είχαν συγκροτήσει δομημένη εγκληματική οργάνωση με διακριτούς ρόλους και σκοπό την προμήθεια, μεταφορά, διακίνηση και περαιτέρω διάθεση ποσοτήτων κοκαΐνης σε ένα ευρύ «πελατολόγιο», αποκομίζοντας σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες και όπως αναφέρεται και στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για την υπόθεση, αρχηγικό ρόλο στην οργάνωση φέρεται να είχε ο 35χρονος Αλβανός ο οποίος είναι γνωστός στις διωκτικές αρχές της περιοχής μας καθώς είχε απασχολήσει και άλλες φορές για παρόμοια αδικήματα τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Σε ό,τι αφορά τον 27χρονο συγκατηγορούμενό του φέρεται να ήταν το άτομο που είχε εντολή να προμηθεύεται, να παραλαμβάνει, να μεταφέρει και να αποθηκεύει τα ναρκωτικά τα οποία πιθανολογείται ότι προέρχονταν από την Αθήνα. Στη συνέχεια ο 36χρονος με την 34χρονη φέρονται να ήταν αυτοί που τα «έσπρωχναν» στην αγορά.
Όλα αυτά μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου 2020 το πρωί οπότε και οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Κω, με τη συνδρομή ειδικά εκπαιδευμένου αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών και της Ο.Π.Κ.Ε. Κρήτης, πραγματοποίησαν συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση σε αποθηκευτικούς χώρους και κατοικίες των εμπλεκομένων, όπου εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν οι τέσσερις αλλοδαποί.
Συγκεκριμένα κατά την αστυνομική επιχείρηση βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
• Κοκαΐνη βάρους 86 γραμμαρίων, τοποθετημένη σε τέσσερις συσκευασίες
• 54 ναρκωτικά δισκία
• Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και δίκυκλο μοτοποδήλατο, ως μέσα μεταφοράς των ναρκωτικών
• 9 κινητά τηλέφωνα και πλήθος καρτών «sim»
• Το χρηματικό ποσό των 16.570 ευρώ, ως προερχόμενο από διακίνηση ναρκωτικών ουσιών
Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα της συγκρότησης-διεύθυνσης-συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση και της προμήθειας-κατοχής-μεταφοράς-αποθήκευσης-διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, με την οποία και οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κω όπου και τους ασκήθηκαν ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος.
Συνοδευόμενοι από τους συνηγόρους τους κ.κ. Παναγιώτη Αβρίθη και Κώστα Ασλάνη, οι τέσσερις συλληφθέντες προσήχθησαν διαδοχικά ενώπιον του ανακριτή Κω όπου και απολογήθηκαν αρνούμενοι τις κατηγορίες όπως αυτές τους αποδίδονται.
Σύμφωνα με πληροφορίες, και οι τέσσερις εμπλεκόμενοι είχαν επισημάνει μεταξύ άλλων στις απολογίες τους, ότι σε καμία περίπτωση δεν είχαν συστήσει εγκληματική οργάνωση όπως κατηγορούνται και μόνο ο 35χρονος Αλβανός που φέρεται και ως ο «αρχηγός» της οργάνωσης σύμφωνα με την αστυνομία, αποδέχτηκε την κατηγορία της κατοχής των ουσιών που βρέθηκαν κατά τη σύλληψή του.
Ωστόσο τόσο ο 35χρονος όσο και οι συγκατηγορούμενοί του ισχυρίστηκαν ότι είναι τοξικομανείς και πως οι όποιες ουσίες δόθηκαν μεταξύ τους (διάθεση μεταξύ χρηστών) αποκλειστικά και μόνο για προσωπική τους χρήση.
Μετά την ολοκλήρωση των απολογιών, με σύμφωνη γνώμη και του αρμόδιου εισαγγελέα, ο 35χρονος Αλβανός αλλά και ο 27χρονος συμπατριώτης του κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι και οδηγήθηκαν στη φυλακή.
Σε ό,τι αφορά τον 36χρονο συγκατηγορούμενό τους αφέθηκε ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισής του μία φορά το μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του, ενώ ελεύθερη χωρίς όρους αφέθηκε και η 34χρονη Αλβανίδα.
Πηγή: https://www.rodiaki.gr
Στον Εισαγγελέα οδηγήθηκε ο γνωστός τράπερ Light μετά τη σύλληψη του από ανδρες του τμήματος Δίωξης Εκβιαστών της ΕΛΑΣ.
Ο Light συνελήφθη χθες το βράδυ, λίγο πριν την εμφάνιση του σε γνωστό μαγαζί στο Κολωνάκι, μαζί με τον μάνατζέρ του.
Το iefimerida.gr αποκάλυψε αποκλειστικά τις κατηγορίες που προσάπτουν στον Light και στον μάνατζέρ του οι έμπειροι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ αλλά και το κατηγορητήριο.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν καταγράψει οι αστυνομικοί από την εξακρίβωση όλων των επίμαχων περιστατικών, τη διενέργεια ερευνών και την αξιοποίηση κατάλληλων πληροφοριών, ο Light βρέθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της 28-12-2021 μεσα σε κατάστημα/κλαμπ του Κολωνακίου, όπου θα εμφανιζόταν για live συναυλια.
Ο Light μετά την προσαγωγή του στο τμήμα δίωξης εκβιαστών, που από την πρώτη στιγμή ανέλαβε την πολύκροτη υπόθεση, συνελήφθη τελικά για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και του νόμου περί όπλων, από κοινού με τον μάνατζέρ του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια της έρευνας της ΕΛΑΣ στο αυτοκίνητο του Light ποσότητα ναρκωτικών (δύο καρτέλες Xanax και δύο σακκουλάκια με κάνναβη) και ακόμη 18.355 ευρώ. Στο σπίτι του τράπερ βρέθηκαν δύο σφαίρες των 38 χιλιοστών, ένα τσεκούρι, ένα μαχαίρι 29 εκ. ωστόσο, δεν βρέθηκε κανένα από τα όπλα που απεικονίζονται στο επίμαχο βίντεο.
Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες αρνείται τις κατηγορίες, όπως και ο μάνατζέρ του.
Σε ότι αφορά τα όπλα του επίμαχο βίντεο, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τράπερ υποστηρίζει ότι του έδωσαν τρία άτομα στο μαγαζί στο Γκάζι όπου γύριζαν βίντεο κλιπ.
Σε ότι αφορά τον μάνατζερ του τράπερ, συνελήφθη γιατί ήταν μαζί με τον Light στο αυτοκίνητο που βρέθηκαν τα ναρκωτικά, ενώ βρίσκονταν καθ' οδόνο προς το μαγαζί στο Κολωνάκι για προγραμματισμένη εμφάνιση.
Οδηγήθηκε στον εισαγγελέα και στο αυτόφωρο
Ο Light οδηγήθηκε αργά το μεσημέρι ενώπιον του εισαγγελέα ποινικής δίωξης, ο οποίος απήγγειλε κατηγορίες σε βαθμό πλημμελήματος για
παράνομη οπλοκατοχή,
παράνομη οπλοφορία και
παραβίαση του νόμου περί ναρκωτικών
Ο κατηγορούμενος μετά την άσκηση ποινικής δίωξης οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο.
Το επίμαχο βίντεο του Light
Ολα ξεκίνησαν προχθές το βράδυ όταν ο Light ανήρτησε Instagram Story μέσα από κατάμεστο κλαμπ που τραγουδούσε μαζί με άλλους ράπερ, στο οποίο πόζαρε προκλητικά, έχοντας πιστόλια στη ζώνη του!
Στο βίντεο μάλιστα φάνηκε να τα επιδεικνύει ενώ το σημείο που προκάλεσε αίσθηση ήταν το γεγονός ότι ένα από τα όπλα αυτά, έμοιαζε αστυνομικό.
Από μόνο του το γεγονός, βέβαια, ότι υπάρχει ένας άνθρωπος, ο οποιοσδήποτε είναι αυτός, μέσα σε ένα κατάμεστο κλαμπ, γεμάτο νεαρά παιδιά και κυκλοφορεί ελεύθερα, ζωσμένος με όπλα, είναι απλά ανατριχιαστικό.
Ο ίδιος ο τράπερ από την πλευρά του, κατά την προσαγωγή του σήμερα τα ξημερώματα, ισχυρίστηκε ότι τα όπλα ήταν ψεύτικα και ότι τα είχε μαζί του για τις ανάγκες ενός βίντεο κλιπ.
Να σημειωθεί ότι το instagram story το οποίο θορύβησε, διεγράφη λίγο αργότερα από τον ίδιο τον τράπερ.
Η μήνυση του Lamanif
Να σημειωθεί ότι, εντωμεταξύ, ο Light ήταν χθες να απολογηθεί στη Θεσσαλονίκη, καθώς είχε καταθέσει σε βάρος του μήνυση ο ράπερ Lamanif λέγοντας πως το ροζ βίντεο που διέρρευσε με εκείνον, το είχε διαρρεύσει ο Light. Σύμφωνα με πληροφορίες θα απολογηθεί τα επόμενα 24ωρα.
https://www.iefimerida.gr/ellada/ti-leei-dikografia-gia-syllipsi-traper-light