










Στην επισχείρηση έλαβαν μέρος άνδρες της δίωξης ναρκωτικών Αθήνας σε συνεργασία με τα ΕΚΑΜ
Μεγάλη επιτυχία της δίωξης ναρκωτικών Αθήνας σε συνεργασία με τα ΕΚΑΜ, αφού σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που μεταδίδει το acheloostv.gr, εντόπισαν και κατέσχεσαν ποσότητα κοκαϊνης μεγαλύτερη του ενός τόνου στον Αστακό.
Για τη συγκεκριμένη υπόθεση όπως επισημαίνει το acheloostv.gr έχουν γίνει οι πρώτες συλλήψεις.
Πηγή: www.acheloostv.gr/
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με τίτλο, «Εθνικός Μηχανισμός Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων, αναδιάρθρωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναβάθμιση συστήματος εθελοντισμού πολιτικής προστασίας, αναδιοργάνωση του Πυροσβεστικού Σώματος και άλλες διατάξεις».
Η επεξεργασία του νομοσχεδίου, θα ξεκινήσει την ερχόμενη Τρίτη στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής.
Στις νέες ρυθμίσεις, προβλέπεται μεταξύ άλλων, η δυνατότητα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να λειτουργεί εποπτευόμενους χώρους χρήσης ναρκωτικών ουσιών ενώ διευρύνονται οι αρμοδιότητες του Συνηγόρου του Πολίτη ο οποίος θα μπορεί να διερευνά φαινόμενα αυθαιρεσίας από ένστολους.
Ειδικότερα, προβλέπεται:
-Η δυνατότητα στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄βαθμού να λειτουργούν Χώρους Εποπτευόμενης Χρήσης (ΧΕΧ) με σκοπό την παροχή υπηρεσιών για την ασφαλέστερη χρήση ναρκωτικών ουσιών. Τα ΧΕΧ μπορούν να λειτουργούν και υπό μορφή κινητών μονάδων ενώ, το είδος, ο τύπος και οι προϋποθέσεις τους λειτουργίας τους θα καθοριστούν με υπουργική απόφαση.
-Ο επαναπροσδιορισμός των αρμοδιοτήτων του Συνηγόρου του Πολίτη, ως Εθνικού Μηχανισμού Διερεύνησης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, του Πυροσβεστικού Σώματος καθώς και των υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης. Ο Συνήγορος του Πολίτη θα μπορεί να διενεργεί έρευνες ανεξάρτητα από τυχόν παράλληλη εξέλιξη ποινικής δίκης ή διαδικασίας.
Κατασχέθηκαν -99-γρ. ακατέργαστη κάνναβη, ζυγαριά ακρίβειας, 2.641€
Συνελήφθησαν χθες (22 Ιανουαρίου 2020) το πρωί στην Κω, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Κω, ένας 26χρονος ημεδαπός και ένας 21χρονος αλλοδαπός, κατηγορούμενοι για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικών επιχειρησιακών δράσεων της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Νοτίου Αιγαίου για την καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, έπειτα από αξιολόγηση στοιχείων πραγματοποιήθηκε έρευνα σε κατοικία που βρίσκονταν οι κατηγορούμενοι όπου, παρουσία δικαστικού λειτουργού, εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν:
Κάνναβη ακατέργαστη βάρους 99,1 γραμμαρίων
Ζυγαριά ακριβείας
Το χρηματικό ποσό των 2.641 ευρώ
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην κα Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κω.
Για να φτάσει η αστυνομία στα ίχνη του πρώτου εργαστηρίου Shisha χρειάστηκαν έρευνες τεσσάρων μηνών. Πώς η εισβολή σε κτίριο δίπλα στην ΑΣΣΟΕ οδήγησε στα ίχνη του εργαστηρίου. Το επικίνδυνο ναρκωτικό Shisha θεωρείται η κόκα των φτωχών και κάνει θραύση στη νεολαία. Συνελήφθη Ρουμάνα που ήταν στο εργαστήριο μαζί με το λίγων μηνών μωρό της.
Βήμα βήμα έφτασαν οι αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών, στην αποκάλυψη του πρώτου εργαστηρίου του επικίνδυνου ναρκωτικού Shihsa στο κέντρο της Αθήνας, στο οποίο εισέβαλαν την περασμένη εβδομάδα και συνέλαβαν δυο Ιρανούς και μια Ρουμάνα, η οποία μάλιστα είχε μέσα στο εργαστήριο του ναρκωτικού το μόλις μερικών μηνών μωρό της.
Μάλιστα χρειάστηκαν έρευνες τουλάχιστον 4 μηνών και δυο απανωτές επιχειρήσεις σε συγκεκριμένο κτίριο στην Αθήνα, προκειμένου οι αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών να φτάσουν στο εργαστήριο παρασκευής του επικίνδυνου ναρκωτικού το οποίο ήδη έχει αρχίσει και εξαπλώνεται στην νεολαία, καθώς θεωρείται η κόκα των φτωχών.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με άριστα διασταυρωμένες πληροφορίες του Newsit.gr η πρώτη επαφή των αστυνομικών με ποσότητες Shisha για τις οποίες άρχισαν να πιστεύουν πως παρασκευάζονται στην Ελλάδα, ήταν τον Μάιο του 2019, όταν είχαν εισβάλει σε εγκαταλελειμμένο κτίριο δίπλα στην ΑΣΣΟΕ, το οποίο οι ναρκέμποροι είχαν μετατρέψει σε Σούπερ Μάρκετ παράνομων ουσιών.
Τότε είχαν ανακαλύψει ποσότητες Shisha σε υγρή μορφή. Ένα “προϊόν” που πρώτη φορά έβλεπαν στην παράνομη αγορά και βέβαια ήταν αδύνατον να χρησιμοποιηθεί από τους χρήστες του επικίνδυνου ναρκωτικού σε αυτή την μορφή. Κατά συνέπεια κατέληξαν σε ένα πρώτο συμπέρασμα πως κάπου στην Αθήνα υπάρχει παρασκευαστήριο, που μετατρέπει την πρόδρομη ουσία σε σκόνη Shisha.
Click4more: Σίσα: Το πρώτο εργαστήριο του ολέθριου ναρκωτικού στην Ελλάδα!
Ωστόσο και παρά τις έρευνες που ακολούθησαν, οι έμπειροι Αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής δεν κατάφεραν να ανακαλύψουν το εργαστήριο του επικίνδυνου ναρκωτικού.
Τελικά… βρήκαν την άκρη
Χρειάστηκε αυτή την φορά τον Οκτώβριο του 2019 να γίνει δεύτερη εισβολή στο ίδιο κτίριο δίπλα στην ΑΣΣΟΕ, το οποίο επίσης είχε μετατραπεί εκ νέου σε Σούπερ Μάρκετ ναρκωτικών. Είναι η φάση των ερευνών που πλέον είχαν αποκρυσταλλωθεί οι αποδείξεις, για το εργαστήριο του επικίνδυνου ναρκωτικού.
Και σε αυτή την εισβολή οι αστυνομικοί ανακάλυψαν Shisha σε υγρή μορφή και πλέον είχαν στα χέρια τους την σημαντική πληροφορία: “…το υγρό έρχεται μέσα σε μπουκαλάκια νερού για να μην κινεί υποψίες και στην συνέχεια το πάνε σε εργαστήριο στην οδό Κορδιγκτώνος. Η υγρή Sihsa έρχεται από χώρες της Ασίας, κυρίως από το Πακιστάν”.
Πλέον οι έρευνες είχαν μπει στην τελική ευθεία, με αποτέλεσμα οι αστυνομικοί της Δίωξης, βήμα βήμα και με διακριτικές παρακολουθήσεις, συγκεκριμένων ατόμων από το Ιράν, να φτάσουν στο εργαστήριο που μετέτρεπε την Shisha σε σκόνη και στην συνέχεια διαμοιραζόταν στης πιάτσες των τοξικομανών.
Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου