Συνελήφθησαν συνολικά τρία άτομα - Είχαν κρύψει τις ποσότητες σε ταξιδιωτικούς σάκους
Συνελήφθησαν χθες, Τετάρτη, το πρωί σε περιοχή της Κοζάνης τρία άτομα, δύο ημεδαποί, 50 και 54 χρόνων και μία 42χρονη αλλοδαπή, για διακίνηση μεγάλης ποσότητας ναρκωτικών ουσιών.
Αναλυτικότερα, στo πλαίσιο συντονισμένης αστυνομικής επιχείρησης εντοπίσθηκε από τους αστυνομικούς ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο, με οδηγό τον 50χρονο και σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, βρέθηκαν έξι ταξιδιωτικοί σάκοι που περιείχαν 57 αυτοσχέδιες συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 88 κιλών και 900 γραμμαρίων. Στην κατοχή του βρέθηκαν επίσης 8,6 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης και ένα καλαμάκι με υπολείμματα ηρωίνης.
Παράλληλα, στο σημείο εντοπίστηκε Ι.Χ. αυτοκίνητο, με οδηγό τη 42χρονη και συνοδηγό τον 54χρονο, οι οποίοι λειτουργούσαν ως προπομποί, διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό τη μεταφορά των ναρκωτικών ουσιών. Στην κατοχή της 42χρονης βρέθηκαν μικροποσότητα ηρωίνης και τα χρηματικά ποσά των 730 ευρώ και 369 LEU Ρουμανίας. Μαζί με αυτά κατασχέθηκαν επιπλέον και τέσσερα κινητά τηλέφωνα με επτά κάρτες SIM.
Η προανάκριση για την υπόθεση συνεχίζεται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καστοριάς, ενώ οι συλληφθέντες με τη σχηματισθείσα σε βάρος τους δικογραφία, θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καστοριάς.
Κατηγορούμενος για δέμα με ναρκωτικές ουσίες που φέρεται να έστειλε στον εαυτό του, θα βρεθεί την προσεχή εβδομάδα στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου, 44χρονος από τον Πειραιά.
Αρχικά ο 44χρονος κατηγορούνταν ότι είχε στείλει 62 δέματα με ναρκωτικές ουσίες στον εαυτό του, όμως τον Σεπτέμβριο του 2020 οπότε και εκδικάστηκε σε πρώτο βαθμό η υπόθεση από το Μονομελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου, κατάφερε να κριθεί ένοχος μόνο για το ένα δέμα.
Ειδικότερα, το πρωτόδικο δικαστήριο είχε καταλήξει σε αυτήν του την απόφαση, αποδεχόμενος τους αυτοτελείς ισχυρισμούς που είχε υποβάλει ενώπιόν του ο συνήγορος υπεράσπισης κ. Δημήτρης Ζιώγας, και του είχε αναγνωρίσει το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου, ενώ και η έφεση απεφάνθη να έχει αναστέλλουσα δύναμη υπό τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισής του μία φορά τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.
Ωστόσο καθώς ο 44χρονος εξακολουθεί να δηλώνει αθώος ακόμη και για το ένα δέμα που καταδικάστηκε, άσκησε έφεση προκειμένου η υπόθεσή του να εκδικαστεί και από το δευτεροβάθμιο δικαστήριο.
Η δίκη προσδιορίστηκε να γίνει στις 9 Ιουνίου 2021 από το Τριμελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου.
Αξίζει να υπενθυμιστεί πως η υπόθεση αυτή ξεκίνησε να εκδικάζεται στις αρχές Ιουλίου 2020 και όδευε προς την ολοκλήρωσή της οπότε και το δικαστήριο αποφάσισε να την αναβάλει για τις 7 Σεπτεμβρίου 2020 προκειμένου να εμφανιστεί ενώπιόν του, η ιδιοκτήτρια της μεταφορικής εταιρείας μέσω της οποίας ο 44χρονος φέρεται να έστελνε τα δέματα.
Και αυτό γιατί, σε ένα από τα δέματα που φέρεται να έχει αποστείλει στον εαυτό του από τον Πειραιά στο νησί μας ο κατηγορούμενος, εκτός από το ονοματεπώνυμό του στη θέση του αποστολέα και παραλήπτη αναγράφει και τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου που επίσης φέρεται να έχει απολέσει.
Πράγματι η μάρτυρας παρουσιάστηκε στο πρωτόδικο δικαστήριο και δήλωσε ότι αναγνωρίζει τον κατηγορούμενο.
Πάντως ο κατηγορούμενος ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου είχε αρνηθεί τα όσα του καταλογίζονται και είχε ισχυριστεί πως όλα αυτά πρέπει να έγιναν επειδή είχε χάσει τα τελευταία χρόνια (και το επίμαχο διάστημα), τέσσερις φορές την αστυνομική του ταυτότητα και έχει εκδώσει νέες, καθώς και το κινητό του τηλέφωνο, για αυτό και άλλαξε αριθμό και πάροχο εταιρεία.
Μάλιστα η τελευταία φορά που έχασε την ταυτότητά του ήταν το φθινόπωρο του 2019 για αυτό και στις 6 Οκτωβρίου μετέβη στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα στον Πειραιά για να εκδώσει νέα και εκεί διαπιστώθηκε μέσα από το σύστημα ότι σε βάρος του εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης για την υπόθεση αυτή και έτσι συνελήφθη και οδηγήθηκε στη φυλακή.
Ο 44χρονος είχε πει επίσης πως ουδέποτε έχει πάει στη μεταφορική εταιρεία με την οποία φέρεται να έχει αποστείλει τα 62 δέματα προς το νησί μας, με αποστολέα και παραλήπτη τον εαυτό του.
«Τη μεταφορική την έμαθα όταν διάβασα τη δικογραφία» είπε χαρακτηριστικά, ενώ σε ερώτηση του δικαστηρίου για το αν έχει έρθει στο νησί μας απάντησε ότι διαμένει 44 χρόνια στον Πειραιά και ουδέποτε έχει έρθει στη Ρόδου, ούτε για διακοπές!
Σημειώνεται πως συνήγορος υπεράσπισης του 44χρονου κ. Δημήτρης Ζιώγας προσκόμισε στο δικαστήριο όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ο πελάτης του έχει πράγματι χάσει τέσσερις φορές την αστυνομική του ταυτότητα και έχει εκδώσει νέες.
Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με το κατηγορητήριο που έχει συνταχθεί σε βάρος του 44χρονου, φέρεται ότι σε διάφορες ημερομηνίες και εντός του χρονικού διαστήματος από τις 27 Ιουλίου 2012 έως τις 29 Ιουλίου 2015 απέστειλε μέσω υποκαταστήματος μεταφορικής εταιρείας που βρίσκεται στον Βοτανικό, 62 δέματα με συνήθη παραλήπτη τον ίδιο στη Ρόδο. Τα δέματα περιείχαν άγνωστη ποσότητα ναρκωτικών ουσιών και πάντως τουλάχιστον έξι κιλά ακατέργαστης κάνναβης.
Σε κάθε περίπτωση για τον 44χρονο όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2015 οπότε και οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Ρόδου, εντόπισαν το δέμα με τα ναρκωτικά και μέσω αυτού, «εντόπισαν» και τον κατηγορούμενο.
Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο διερεύνησης υπόθεσης διακίνησης ναρκωτικών ουσιών και κατάλληλης αξιολόγησης στοιχείων, από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ρόδου, είχε εντοπιστεί σε αποθήκη μεταφορικής εταιρείας στη Ρόδο και κατασχέθηκε δέμα που περιείχε συσκευασίες κάνναβης.
Επρόκειτο για ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους έξι κιλών και εβδομήντα έξι γραμμαρίων (6.076).
Όπως διακριβώθηκε από την αστυνομική έρευνα, αποστολέας των ναρκωτικών ήταν ένας 44χρονος ημεδαπός σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για τα αδικήματα της μεταφοράς και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.
Σύμφωνα με την αστυνομία, στις 29.07.2015 ο κατηγορούμενος απέστειλε το δέμα με τα ναρκωτικά μέσω μεταφορικής εταιρείας που εδρεύει στην Αθήνα, με σκοπό να το παραλάβει ο ίδιος από υποκατάστημα της εταιρείας στη Ρόδο.
Το δέμα εντοπίσθηκε μετά την άφιξή του στο υποκατάστημα της Ρόδου και αφού τέθηκε σε διακριτική επιτήρηση, την 1η Αυγούστου 2015 το μεσημέρι κατασχέθηκε.
Η δικογραφία που σχηματίσθηκε από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ρόδου υπεβλήθη στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου, και κινήθηκε η νόμιμη διαδικασία.
Μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών διακινούσε συστηματικά, στο κέντρο της Αθήνας, σπείρα αλλοδαπών που εξαρθρώθηκε από την Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, συνελήφθησαν μετά από οργανωμένη επιχείρηση σε Κυψέλη, Αγιο Παντελεήμονα, Αιγάλεω και Περιστέρι, τρεις Αφγανοί, ηλικίας 21, 29 και 32 ετών, καθώς και μια 36χρονη γυναίκα, από τη Ρουμανία.
Παράλληλα, συνελήφθησαν και δύο ακόμη άτομα για κατοχή ναρκωτικών ουσιών. Χαρακτηριστικά στοιχεία της δράσης της εγκληματικής οργάνωσης ήταν η διακίνηση διαφόρων ειδών ναρκωτικών ουσιών και η χρήση πολλών χώρων για την απόκρυψη των ναρκωτικών, σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με την εκτίμηση της ΕΛΑΣ, τα κέρδη της σπείρας ξεπερνούν το ποσό των 250.000 ευρώ.
Από τις αστυνομικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων: Κρυσταλλική μεθαμφεταμίνη (σίσα) βάρους 11.443 γραμμαρίων, που είναι η μεγαλύτερη που έχει βρεθεί ποτέ στη χώρα, ηρωΐνη βάρους 12.380 γραμμαρίων, κοκαΐνη βάρους 194 γραμμαρίων, ποσότητα οπίου 18 γραμμαρίων, κάνναβη 4 γραμμαρίων, 850 γραμμάρια σκόνης άγνωστης χημικής σύστασης, 4.300 ευρώ και συσκευή ηλεκτρικής εκκένωσης (taser).
Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους για τα κατά περίπτωση αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης, της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, καθώς και περί όπλων, οδηγήθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα 11,5 κιλά «σίσα» που βρέθηκαν είναι ουσιαστικά τεράστια ποσότητα καθώς η μία δόση είναι 0,1 γραμμάρια. Το συγκεκριμένο ναρκωτικό είναι 10 φορές πιο θανατηφόρο από την ηρωίνη, καθώς περιέχει υγρά μπαταρίας.
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/symmoria-narkotikon-katashethike-posotita-sisa
Κάνναβη: "αλβανικό τσιγάρο", "άχυρο ελληνικό", "πράσινο" "μαύρο"
Κοκαΐνη: "χυμός", "γάλα"
Ποσότητα ή μέγεθος: "δύο baby", "το ίδιο μικρό μεγάλο", "στρογγυλό κομμάτι", "τζιν"
Ζυγαριά: "μέτρο"
Χρήματα: "Χρωστούμενα" και "χαρτιά"
Κακή ποιότητα κοκαΐνης: "Depon", "αίμα", "μύτη"
Βραστή κοκαΐνη: "Άβραστα" και "βραστά"
Αστυνομικοί: "τέτοιους" ή "μηχανές".
Αυτές ήταν κάποιες από τις κωδικοποιημένες λέξεις και ειδική διάλεκτο, που χρησιμοποιούσαν τα μέλη κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών όταν αναφέρονταν στις ναρκωτικές ουσίες, στις ποσότητες που διακινούσαν και στα χρηματικά ποσά που αποκόμιζαν.
Από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Δυτικής Αττικής εξαρθρώθηκαν δύο εγκληματικές ομάδες που διακινούσαν ποσότητες κοκαΐνης στην περιοχή της Καλλιθέας και σε όμορες περιοχές της Αττικής. Συνελήφθησαν οκτώ μέλη τους ( τέσσερις άνδρες και τέσσερις γυναίκες) και εξακριβώθηκαν πάνω από 700 αγοραπωλησίες ναρκωτικών.
Η ενασχόληση τους με την προμήθεια-εμπορία-διακίνηση των ναρκωτικών ουσιών αποτελούσε τη βασική πηγή εισοδήματός τους, καθώς η δραστηριότητά τους ήταν διαρκής και καθημερινή.
Ως προς τη μεθοδολογία δράσης:
- Τα μέλη των ομάδων χρησιμοποιούσαν τηλεφωνικές συνδέσεις που έχουν εκδοθεί σε μη υπαρκτά πρόσωπα και για τις επικοινωνίες τους χρησιμοποιούσαν και διαδικτυακές εφαρμογές.
- Στις επικοινωνίες τους απέφευγαν να χρησιμοποιούν τα ονόματά τους, προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν το κίνδυνο ταυτοποίησής τους.
- Πριν την πραγματοποίηση της εκάστοτε αγοραπωλησίας προηγούνταν μία ή και περισσότερες τηλεφωνικές συνομιλίες με τον "πελάτη" κατά τις οποίες καθορίζονταν ο χρόνος και το σημείο συνάντησης καθώς και η επιθυμητή ποσότητα ναρκωτικών ουσιών.
- Για τις μετακινήσεις τους χρησιμοποιούσαν εκμισθωμένα οχήματα.
Όπως διαπιστώθηκε, η πρώτη ομάδα εμπλέκεται σε περισσότερες από 400 περιπτώσεις διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, ενώ η δεύτερη ομάδα σε περισσότερες από 350 περιπτώσεις. Η πλειοψηφία των κατηγορουμένων έχει συλληφθεί και κατά το παρελθόν για πλήθος αδικημάτων.https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/speires-narkotikon-oi-kodikoi-pou-xrisimopoiousan-gia-tis-douleies-tous---axuro-xumos-tzin-kai-depon/
Κατασχέθηκαν -21- γραμμ. κάνναβη, ζυγαριά ακριβείας, -2- βαρελότα και 4.790€
Συνελήφθη χθες (Τρίτη 5 Μαρτίου 2021) στην Κω, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ηρακλειδών Κω, ένας ημεδαπός κατηγορούμενος για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών και κατοχή εκρηκτικών υλών.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικών επιχειρησιακών δράσεων της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Νοτίου Αιγαίου για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών και της παράνομης κατοχής – χρήσης εκρηκτικών υλών, χθες το μεσημέρι έπειτα από αξιολόγηση στοιχείων πραγματοποιήθηκε στοχευμένος έλεγχος στον κατηγορούμενο και ακολούθησε έρευνα στην κατοικία, παρουσία δικαστικού λειτουργού.
Βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν συνολικά:
· Κάνναβη βάρους 21 γραμμαρίων
· Ζυγαριά ακριβείας
· Θρυμματιστής κάνναβης
· 2 αυτοσχέδιες κατασκευές δυναμίτιδας (βαρελότα)
· Κινητό τηλέφωνο
· Το χρηματικό ποσό των 4.790 ευρώ
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κω
Πηγή:www.dimokratiki.gr